Coś dla Maluszka

 Zbliżają się święta, więc mam kilka pomysłów na prezenty do zrealizowania, a właściwie do uszycia. Muszę jeszcze wykończyć kalendarz adwentowy. Mój pierwszy!  Trochę zaległości również leży na stercie i czeka na swoją kolej. Szyję w każdej wolnej chwili, a jest ich niestety niewiele.

Jednak kilka dni temu zaistniała pilna potrzeba stworzenia czegoś dla prawie 3 miesięcznego Maluszka - małej Gabrysi. Posiedziałam, pokombinowałam z tego co mam w swoich zasobach i wyszło mi to: kostka edukacyjna -  zabawka sensoryczna  w wyrazistych kolorach, które dzieci w takim wieku uwielbiają.






3 komentarze:

  1. Bardzo fajne :) Powrót do szycia do była dobra decyzja :) Powodzenia i inspiracji! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Super :) I w kolorach widocznych dla dziecka ;) Bardzo mi się podoba.

      Usuń

Dziękuję :)