O choinka !

Już w minionym roku próbowałam szyć ozdoby świąteczne. Jednak Adaś będący wtedy jeszcze w brzuszku skutecznie uniemożliwiał mi siedzenie przy maszynie. Robiłam wtedy bombki, o takie:



W tym roku Adaś jest już po tej stronie brzuszka i nadal nie mam zbyt dużo czasu by szyć. Ząbkujący Adaś jest tak absorbujący jak trzy, a nawet cztery nieząbkujące Adasie :) Uparłam się jednak i staram się jak to jest tylko możliwe zasiadać do maszyny. Powrócił temat ozdób. Był już kalendarz adwentowy (KILK), a ostatnio powstała choinkowa girlanda:







 A teraz niespodzianka :) :) :)
 Chcę podzielić się z Wami choinkami!

Święta tuż, tuż, więc  jeśli chcesz by ta choinkowa girlanda była Twoja  - zapraszam na FB na fanpage Ma-Musia.



Zasady są bardzo proste:

Wystarczy zostawić  komentarz wyrażający chęć przygarnięcia choinek  pod zdjęciem na fanpage Ma-Musia
udostępnić baner, 
można, ale nie trzeba, polubić profil Ma-Musia
a ja 13.12 wylosuję osobę, do której trafi siedem choinek z obrazka :)

Zapraszam.

PS. Dla tych, którzy nie mają konta na FB, możecie wyrazić chęć przygarnięcia choinek tutaj w komentarzu pod postem. Proszę o zostawienie również adresu e-mail.

1 komentarz:

Dziękuję :)