Spodeny

Jedną ze styczniowych sobót spędziłam z miłymi i zdolnymi dziewczynami z grupy Wrocław Szyje. Spotkałyśmy się u Justyny, która sama tworzy cudowne rzeczy. O spotkaniu możecie poczytać tutaj, na blogu: Na Maszynie, ba możecie nawet zobaczyć kto, co i jak ;)
Ja szyłam spodenki dla córki. Takie w sam raz na harce w nowym przedszkolu.  Nie byłam pewna czy mi wyjdą, więc wykorzystałam taką dzianinę, której nie było by mi szkoda gdyby poszło coś nie tak. Jednak szczerze mówiąc z efektu jestem zadowolona i w związku z tym powstaną kolejne sztuki.
Tworząc wykrój wzorowałam się na bryczesach. Mają z przodu na nogawkach szew, który jak mi się wydaje wzmocni spodnie i przedłuży ich "żywotność". Nogawki proste, w pasie na gumce. Ot taka inna wersja spodni dresowych :)




4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie to nie jersey, to dzianina dresowa, taka jak tu:
      http://allegro.pl/komin-groszkowa-tloczona-dzianina-bluzowa-dz372-i3838138286.html
      tylko w innym kolorze :)

      Usuń
  2. Cudne spodenki;) szkoda ze ja nie umiem szyć .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)