Bluzka dla mamy

Już wiele razy zasiadałam do komputera by coś napisać. Strasznie mało mnie tutaj i sama nie wiem dlaczego? Fakt, mam sporo pracy, ale przecież napisanie kilku słów nie trwa długo. Chyba muszę zrobić jakieś postanowienie poprawy. Tyle rzeczy juz uszyłam i chciałbym je tutaj pokazać.

Póki co pochwalę się bluzką jaką udało mi się uszyć dla mnie samej. Wszystko co szyłam do tej pory było dla dzieci, głównie dla córki. Dzianinę dresowa kupiłam z myślą o czymś dla mnie, a i tak miałam pewne obawy, że skończy się jaka zawsze - czymś dla córki. Ale nie tym razem.  Zawzięłam się ;)

Szukałam w internecie inspiracji, wykrojów. Znalazłam przy okazji bardzo fajny blog - O rety! o szyciu. To właśnie u Dominiki znalazłam wykrój na bluzkę.  Pomocny bardzo był jeszcze wykrój  z tej strony: KLIK
Z tych dwóch wzorów powstała moja bluzka!!! MOJA!


Print oczywiście też w moim wykonaniu :)

12 komentarzy:

Dziękuję :)