Wiosenny deszczyk

Idzie wiosna, to pewne!!! Będzie zielono, będzie też kolorowo. Trzeba się dostosować do tego co nadchodzi więc szycie jest też na kolorowo i w dodatku bardzo optymistycznie, tęczowo!
Na zamówienie jednej z mam uszyłam chmurkę. Myślałam już nad taką od dawna, bo widziałam ją na kilku blogach. Podoba mi się i chciałam by była dekoracją w pokoju moich dzieci. Jednak jak to zwykle bywa to co mam uszyć dla siebie odkładam zawsze na później, bo priorytet mają rzeczy z zamówień, a potem reszta. Ja chmuki w pokoju dla dzieci nadal nie mam, ale nadrobię!!!

Chmurka, która poszła w świat wygląda tak:






Chmurka i tęczowe kropelki deszczu wykonane z filcu. Wypełnienie to kulka silikonowa - miękka i puszysta.
Muszę jedynie wprowadzić pewne modyfikacje co do mocowania sznurków do samej chmurki, ale pomysł już mam, więc teraz zostaje zabrać się do roboty.

Gdyby ktoś chciał taką chmurkę to zapraszam do kontaktu poprzez e-mail.

Cena chmurki - 60 zł.


*inspiracją były:
oczywiście znany wszystkim Pinterest (KLIK)
oraz:
etsy (KLIK)
tottaly love it (KLIK)
 sisters things (KLIK)

2 komentarze:

Dziękuję :)